תמונה על בלוק אקריל שקוף

בלוק אקריל עם שקיפות מדהימה ובהדפסה דיגיטלית איכותית – מתנה איכותית, יוקרתית ועם נוכחות. מתאים גם למגיני הוקרה יוקרתיים.

אנחנו בבומבה מציעים הדפסת תמונה על בלוק אקריל שקוף. הדפסה איכותית בגב הבלוק מקנה תמונה איכותית עם עומק. בלוק אקרילי מודפס זאת באמת מתנה מרגשת וייחודית.

הבלוק שלנו מאופיין בעובי של 2 ס”מ (ניתן להזמין במגוון עוביים) תכונה המאפשרת להעמיד את הבלוק על שולחן או מדף וגם “משקל” המקנה למוצר מגע יוקרתי. בלוקים מגיעים במגוון גדלים כך שאתם יכולים לבחור את גודל המתנה המבוקשת. כבר אמרנו שהאפקט מדהים?

הדפסה איכותית במדפסות ייחודיות מבטיחים שהבלוק שלכם יהיה “הכי שווה” שיכול להיות.

בלוק אקרילי יכול גם לשמש כמגן הוקרה איכותי , ייחודי ויוקרתי. אם זו מתנה לעובד שפורש, רופא או עורך דין – המתנה שלכם תבלוט בכל מקום.

את הבלוק האקרילי מעצבים בקלות על המסך. מעלים תמונה, מוסיפים טקסט והבלוק האקרילי שלכם מועבר למחלקת היצור. תוך מספר ימים יגיע השליח עם המתנה הייחודית שלכם.

בבומבה מחלקה לחיתוך אקריל (פרספקס) בכל צורה, עובי או גודל. אנו מכינים מגיני הוקרה ייחודיים בשילוב הדפסת תמונה על בלוק אקריל איכותית למגוון אירועים – החל ממגן בודד וכלה ביצור סידרתי לרבות התאמות אישיות ותוספת הקדשות.

האפשרויות שלנו לא מוגבלות בזכות ציוד ייחודי ענק המאפשר יצירת דגמים במגוון גדלים. מכונות חיתוך והדפסה בפורמט רחב – המגן הייחודי שלכם בידיים טובות.

לפרטים נוספים התקשרו – 09-9696969

מגיני הוקרה שקופים