מתנות יין אלכוהול ועישון

חריטה על מתנות יוצרת את ההזדמנות המושלמת ללכוד רגעים מיוחדים, לשחזר רגעים מצחיקים, לבטא רגשות, לעורר השראה או להציג את לוגו המותג.

אצלנו תמצאו מגוון גדול של בקבוקי יין ואלכוהול כמו וודקה, וויסקי וטקילה שמוכנים למגע האישי שלכם. סט כוסות שוט, יין ושמפניה שעליהן ניתן לבצע צריבה קלה, ומצתים שיהפכו למתנה מושלמת עם החריטה האישית שתוסיפו להם. אנו בבומבה מעמידים לרשותכם את האפשרות לחרוט הקדשה אישית כמעט על כל דבר, בהתאם להעדפות, סגנון ותחומי העניין של האנשים שיקבלו את המתנה מכם.

קחו את המתנה לשלב הבא עם חריטה מקצועית

העניקו מתנה סנטימנטלית לאנשים האהובים עליכם, וגרמו להם לחייך, עם מבחר גדול של מתנות יין, אלכוהול ועישון. אם אתם רוצים לקחת את המתנה לשלב הבא, אנו מזמינים אתכם לעצב סט של בקבוקי שתיה חריפה יחד עם כוסות מתאימות – ואנו נשמח להוסיף את הטאץ’ האישי שלכם באמצעות חריטה מקצועית ועדינה שתעביר את המסר ותהפוך את המתנה להרבה יותר יוקרתית ואישית.

חריטה על בקבוקי יין, אלכוהול ומוצרי עישון – מתנה מושלמת למטרות שונות

בין אם אתם רק מגיעים לביקור, מתארחים לארוחת ערב או ארוחת חג, בין אם אתם מחפשים מתנה לעובדים, ללקוחות או לבוסים, או אולי לחברים שאתם אוהבים, ובין אם אתם רוצים לציין אירוע מיוחד או ציוני דרך מרגשים בחיים עם האנשים היקרים לכם, עצבו מתנה ייחודית בהתאמה אישית! מלבד חריטה תוכלו גם להוסיף תמונה או לוגו, ליצור רושם מיוחד ולהעניק מתנה יוקרתית שעיצבתם באופן אישי!

מתנות עם נגיעה אישית תמיד מעלות חיוך על הפנים! מוזמנים להתחיל לעצב את המתנה שלכם בכמה צעדים פשוטים!