מצתי זיפו עם חריטה - בעיצוב אישי

זיפו הוא מותג מוכר של מצתים, שמלבד העיצוב היוקרתי, ניתן לעשות במצתים הללו שימוש חוזר. כתוצאה מכך, הם הפכו למאוד פופולריים ונחשקים בקרב מעשנים ולא מעשנים כאחד. אם אתם מחפשים מתנה מיוחדת, מצית זיפו עם חריטה זו אפשרות מעולה. אנו מציעים לכם מבחר גדול של מצתי זיפו לבחירה, עם האפשרות לחרוט הקדשה אישית, וכך להפוך את המתנה לעוד יותר מקורית.

כל הסיבות לבחור מצית זיפו עם חריטה

מצת זיפו חרוט יכול להפוך את המתנה להרבה יותר אישית, ולגרום למקבלי המתנה להרגיש שהיא נוצרה במיוחד עבורם. ניתן להתאים את החריטה באופן אישי, עם תאריך מיוחד, שם, משפט השראה או מסר מיוחד וכך להפוך את העיצוב לאותנטי ולמתנה על זמנית שתלווה את מי שיקבל אותה לכל החיים. זיפו זהו מותג עם אחריות שניתן למלא שוב ושוב, וכל מצית מיוצר על ידי מיטב חומרי הגלם, כך שנשמר לאורך זמן.

מצת זיפו עם הקדשה לא למעשנים בלבד!

בדרך כלל מעניקים את המצית כמתנה למעשנים, אך גם אפשר להעניק מצית עם הקדשה במתנה לאנשי צבא, מטיילים, חובבי שטח, מדריכים, או לכל מי שעשוי להיות זקוק לאש עבור מטרות שונות – החל בהדלקת נרות ריחניים, דרך שפצורים ועד הדלקת מדורות.

הפתיעו את האנשים האהובים בחייכם עם מצתי הזיפו היפים ביותר, עם חריטה אישית שתהפוך את המתנה להרבה יותר ייחודית ותאפשר להם להשוויץ בכמה שהם מיוחדים!