- בית
- /
- לא חייב לקנות באינטרנט לבד
לא חייב לקנות באינטרנט לבד
ברגע שעברתי לקנות חולצות בית ספר באינטרנט, קיצרתי את כל התהליך של חיפוש, מדידה לשתי בנות ובכי תמרורים באמצע החנות (של הקטנה, לא שלי) כי נשאר רק בצבע חום והסתיימו כל החולצות הוורודות.
דרך האתר אני יכולה לראות אלו צבעים נשארו באותה מידה, ולהזמין את הבנות לבחור את הצבעים שהן רוצות. אם יש צבע שלא קיים- אני פשוט מתקשרת לברר באתר או שולחת הודעה בצור קשר.
בכל שאלה אני נעזרת בשירות של האתר, וכך יכולה לקנות מהאינטרנט בלי לחשוש
קניה באינטרנט של חולצות בית ספר מעבירה את תהליך החיפוש מפיזי- שוטטות בין חנויות לשוטטות בישיבה בין דפי האתר. אבל עדיין, אפילו אני שקונה קבוע באינטרנט, צריכה מדי פעם להיעזר באיש מכירות אנושי. מה עושים במצב כזה? אני פשוט מתקשרת לאתר. באתר שאני מזמינה ממנו, תן טריקו, המענה מהיר ומקצועי ואפשר לבקש מהם פתרונות שלא מצאתי בעצמי. למשל מבצע שקיים אצלם שמציע שש חולצות במאה, המערכת לא מאפשרת בחירה של מספר מידות באותה הזמנה, מנגד- לא תמיד אני קונה באותה מידה ומעדיפה שחלק מהחולצות לבית ספר יהיו במידה גדולה יותר, למשל בגדי חורף שיש סיכוי שהילדה תגדל עוד קצת עד החורף. בשיחה עם האתר נפתרה הבעיה ומאז כל פעם בעת הזמנה, בהערות אני כותבת את המידה הרצויה. הרי עבורם אין זה משנה איזו מידה אני מזמינה מהם או איזה צבע.
במקום להתקשר ניתן גם להשאיר פניה באתר או דרך תיבת ההערות בעת ההזמנה. בהזמנה הראשונה של חולצות בית ספר התקשרתי לוודא כי ההזמנה נקלטה, אבל בהזמנות הבאות, אחרי שהראיתי שהמשלוח מגיע תוך עשר ימים -לא הרגשתי צורך להתקשר.
אין גם חובה לרכוש את כל הפריטים בהזמנה אחת, אני יכולה לסגור הזמנה ולהיזכר בפריט ששכחתי ובמקום לבטל - לעשות הזמנה נוספת ולבחור איסוף עצמי והאתר בעצמו מאחד לי את ההזמנות וכך אני חוסכת גם דמי משלוח כפולים. כמובן בהערות אני כותבת כי כבר יש לי הזמנה.
בכל שאלה אני נעזרת בשירות של האתר, וכך יכולה לקנות מהאינטרנט בלי לחשוש.