הדפסה על כרית בעיצוב אישי

השי המושלם לשלל אירועים משפחתיים – הדפסה על כרית, מיום הולדת לילדה המתוקה ועד מתנה לבת הזוג ביום האהבה. בעזרתנו תוכלו לקנות כרית עם תמונה מרהיבה בעיצוב אישי – מבלי לצאת מהבית.

כרית בעיצוב אישי: לתפוס תנומה על התמונה שלכם.

הליך ההדפסה על כרית הוא קל ופשוט מתמיד אצלנו. כל שעליכם לעשות הוא להעלות תמונה מפייסבוק, אינסטגרם או מהמחשב האישי, לבחור את גודל וצורת הכרית, לעצב ולעטר אותה כרצונכם. הצוות המיומן ישלים את המלאכה עבורכם וישלח את המתנה המקורית והיפה לביתכם.

לצוות בומבה הדפסות יש ניסיון רב שנים בהדפסה על כרית. נשמח להדפיס לכם כל תמונה וכיתוב אשר תבחרו על הכרית, בטכנולוגיה החדישה ביותר ובצבעים החדים ביותר שקיימים. ההדפסים שלנו נשארים על הכריות לאורך זמן ואינם דוהים או מתקלפים לאחר כביסה.

היתרונות בהדפסת כריות באתר בומבה:

  • עיצוב אישי: אתם בוחרים את הכרית, מעלים תמונה ומעצבים את המתנה האישית כראות עיניכם.
  • איכות הדפסה: הטכנולוגיה שלנו והצוות המיומן ידאגו לכך שההדפס שבחרתם יישאר לאורך זמן על הכרית שלכם, ולא ידהה או יתקלף לאחר הכביסה.
  • ייחודיות: אנו מבצעים הדפסה על כל שטח הכרית ועל בד פוליאסטר איכותי (אינו מבריק).
  • מתנה מפנקת: כרית מודפסת היא מתנה אישית מרגשת – לילדיכם, לבני הזוג ושלל אירועים משמחים אחרים.

כרית מודפסת, מבד פוליאסטר בשלל של צבעים, צורות וגדלים, זו המתנה שתרצו להעניק לאהובת ליבכם בחג האהבה, לילדה המתוקה שחוגגת את יום הולדתה או להצעת אירוסין מקסימה.
הדפסת תמונה על כרית בצירוף כיתוב נחמד – כל זאת בעיצובכם הייחודי, כל זאת מבלי שתצאו מביתכם.

הדפסה על כריות

לנו בבומבה יש שנים רבות של ניסיון בהדפסה על כריות. בבומבה הצוות המיומן שלנו ישמח להדפיס לכם כל תמונה וכיתוב אשר תבחרו על הכרית, בטכנולוגיה החדישה ביותר, בצבעים החדים ביותר שקיימים. הדפס שנשאר לאורך זמן ואינו דוהה או מתקלף, גם לאחר כביסה. הדפסה על כרית שצידה האחד מודפסת התמונה אותה בוחרים ו/או בצירוף לוגו מדהים ובצדה השני הכרית בצבע לבחירתכם, מתנה מקורית ומשמחת לאהובי ליבכם.

אז איך מדפיסים אצלנו בבומבה על כריות?

פשוט מאוד – מעלים תמונה מהפייסבוק, האינסטגרם או מהמחשב האישי, בוחרים גודל וצורה של הכרית הרצויה, מעצבים, מוסיפים, מעטרים והנה לכם הכרית המודפסת שעיצבתם לעצמכם. את השאר תשאירו לנו, הצוות המיומן ועד מהרה יש לכם מתנה מקורית ויפה, שתגיע עד פתח הבית שלכם.
אולי חשקה נפשכם בכריות מפנקות לסלון ביתכם, אך כל הכריות שראיתם דומות ובא לכם משהו מקורי רק שלכם?
כאן בבומבה תוכלו לעצב כרית מודפסת לפי טעמכם ועיצובכם האישי. כל כרית בהדפס איכותי, בצבעים חדים שאינם דוהים, גם לאחר זמן רב.

אז למה אתם מחכים? בואו לעצב כריות מודפסות בעיצוב אישי ומקורי – והמתנה תנחת בביתכם בקרוב!