מגיני הוקרה

בין אם רוצים להודות על מעשה מיוחד, בין אם רוצים להוקיר תודה לאדם מוערך, ובין אם רוצים לכבד אנשים שפעלו לטובת החברה, העסק, לטובתכם או לטובתם של אנשים אחרים, יש הרבה דרכים לעשות זאת, אולם אחת הדרכים הטובות ביותר, היא חריטה או הדפסה על מגן הוקרה זכוכית מיוחד!

מגן הוקרה במגוון עיצובים לבחירה

אצלנו באתר תוכלו להדפיס ולחרוט על מוצרים שונים ומגוונים, לרבות על מגיני הוקרה יפהפיים בעיצובים מרהיבים ולהוסיף כיתוב אישי ומרגש. מגיני ההוקרה שלנו מיוצרים ממגוון חומרים ביניהם: אבן בזלת, בלוק אקריל, מגן קריסטל והם זמינים בגדלים ועיצובים שונים לבחירתכם.

הדפיסו או חירטו על המגנים תמונה מיוחדת, בתוספת כיתוב מלב אל לב, וכך צרו מתנה מרגשת שתעזור לכם להוקיר תודה באופן אישי ולבטא את כל מה שאתם מרגישים.

שפע של דרכים חדשות להוקיר תודה

לפעמים מילים בלבד אינן מספיקות ואנו רוצים להעניק מתנה שתבטא היטב את הרגשות ושניתן יהיה לנצור לעד. הדפסה או חריטה על מגן הוקרה נועדו בדיוק למטרה זו, כך שתוכלו להעניק מתנה מרגשת ואלגנטית שאומרת הכל.

תהליך העבודה האיכותי מבטיח מגיני הוקרה שישמרו לאורך זמן על המדף, ויהוו תזכורת תמידית להערכתם האינסופית. העניקו תשומת לב אישית לאנשים הראויים להוקרה בחייכם ועצבו מגיני הוקרה בהתאמה אישית בכמה צעדים פשוטים!