הדפסה על מצעים

תמונות והקדשות אישיות הן אחת המתנות המרגשות והמהנות ביותר שניתן לתת או לקבל. צרפו הדפסת תמונה למצעים שזהו המקום האישי האינטימי שלנו וקיבלתם את המתנה המושלמת – סט מצעים עם תמונה! אחת המתנות האישיות ביותר בקטגוריה זו היא הדפסה על מצעים אישית ואיכותית. הדפסה על המצעים מספקת מתנה אישית ואוהבת. מתנה שאותה אנחנו נראה בכל יום בשכבנו לישון ובקומנו בבוקר.

 

איזה כייף להיכנס למיטה בלילה (גם שנ”צ תופס…)– ושהיא כולה אישית שלכם. המתנה האישית האידיאלית לאהובים שלנו – סט מצעים עם תמונה או כיתוב אישי.

בחרו היכן להדפיס – על הציפית, הסדין תחתון או הציפה (או כולם) ההדפס יוצא מדהים ואיכותי, והחלומות…..  צבעוניים ואמיתיים כמו ההדפסים שלנו.

כיצד מתבצעת הדפסה על מצעים בבומבה?

הדפסה על מצעים מבוצעת על מצעי פוליאסטר רכים ומפנקים. ההדפס אינו יורד או דוהה ומוטמע בתוך סיבי הבד – שיטת ההדפסה כל כך עמידה כך שאפשר אפילו להרתיח את המצעים מבלי לפגוע באיכות ההדפסה.

ניתן לבחור הדפסה על מצעים למיטת יחיד, מיטה וחצי ומיטה זוגית. אז גם אם אתם ישנים לבד או בשניים – המצעים עם תמונה שלכם ילוו אתכם בשינה מתוקה ועריבה.

כל הדפס בגודל של 38X48 ס”מ (הדפס גדול) וניתן לשלב תמונות וטקסטים. את ההזמנה מבצעים באתר בומבה – באתר מעצב אונליין שבו אתם ממקמים את התמונה על המצעים. כמו שאתם רואים על המסך – כך יראו המצעים המודפסים. באתר גם אפשרות להדפיס על ציפית לכרית שינה – מתנה צנועה, אישית ומיוחדת.

עם סיום ההזמנה אנו מתחילים בהליך ההדפסה כך שאתם תקבלו את המצעים המודפסים שלכם תוך ימים ספורים.

אז אם אתם מחפשים מתנה אישית, מפנקת , ומקסימה – הדפסה על מצעים בבומבה זה הפתרון.

הזמינו עוד היום סט מצעים עם תמונה ותיהנו מלילה טוב במיוחד.