רקמה ממוחשבת

מתנה כמו חלוק עם תמונה, או מגבת עם הקדשה אישית, תהפוך למרגשת ואישית יותר בצורה אוטומטית. בנוסף, זהו הפינוק המושלם גם עבורכם! כי אין דבר כיף יותר מאשר להתכרבל בסוף כל מקלחת בחלוק רחצה או מגבת עם התמונה או השם שלכם.

מגבנות עם תמונה לפינוק מושלם

מגבת או חלוק אמבטיה עם  הקדשה יהיו פריט מקסים ושלכם בלבד שלא תצטרכו לחלוק עם אף אחד. תוכלו ליצור עיצוב משלים לכם ולבני הזוג, להדפיס תמונה או הקדשה מיוחדת עבור כל אחד מבני המשפחה, כך שלכולם יהיו חלוק או מגבת אישיים, ובאמת שאין גבול לאפשרויות שעומדות לרשותכם!

עם הידע, הקפדנות והטכנולוגיה המתקדמת שבה אנו משתמשים מובטח לכם לקבל מוצר איכותי שיישאר אתכם ועם האהובים שלכם למשך זמן רב.

מתנה יוצאת דופן

מגבת עם תמונה או חלוק עם הקדשה יהיו מתנה מושלמת ליום האהבה, כאשר התמונה וההקדשה יהפכו אותה להרבה יתר מרגשת ואישית ואפשר אף לכלול טקסט חביב עם “שלו” ו”שלה”. מגבת עם הקדשה או חלוק עם תמונה יהיו מתנה מעולה לפני טיסה לחו”ל, גיוס לצבא, ליולדת, לבת מצווה או לכל יום הולדת. מה גם שאינכם חייבים להדפיס תמונות אישיות, אפשר גם להדפיס תמונות של דמויות נערצות ולהגשים חלום מתוק לילדים.

תמונה או הקדשה זו דרך קלאסית להתאים אישית את החלוק או המגבת שאתם קונים ולהבטיח שמי שיקבל את המתנה תמיד יהיה עטוף בזיכרונות נעימים.

מוזמנים לרקום מתנה אישית ומרגשת אתנו כבר עכשיו!