הדפסה על כיסויים

כיסוי מגן לטלפון עם תמונה הוא מוצר חובה בעידן שבו אנו משתמשים במכשיר הסלולרי בבית, בחוץ ובעבודה ללא הפסקה. אצלנו תמצאו שלל כיסויים מרהיבים לכל הסמארטפונים. בעזרת הטכנולוגיה בבומבה הדפסות תוכלו לעצב להם כיסויי מגן מרהיבים וייחודיים רק לכם. כל שעליכם לעשות הוא למצוא את הכיסוי המתאים למכשיר שלכם, לבחור בצבע הנכון עבורכם ולעצב בקלות ובמהירות כיסוי מרהיב לטלפון עם תמונה. בואו לעצב כיסוי ייחודי לסמארטפון שלכם.

בואו לעצב כיסוי מגן ייחודי לטלפון עם תמונה

בעזרת הטכנולוגיה שלנו תוכלו לעצב לטלפון שלכם כיסוי מרהיב וייחודי רק לכם. כל שעליכם לעשות הוא למצוא את הכיסוי המתאים לסוג המכשיר שלכם,בין אם מדובר במכשירי אייפון, סמסונג, גלקסי, שיאומי LG ועוד. המתנה המרהיבה כבר תנחת בביתכם בקרוב.

מגוון מגנים עם תמונה של בומבה הדפסות הוא הגדול מסוגו בישראל. במלאי כיסויים מודפסים למכשירי אפל (ממש כולם), למכשירי סמסונג (כל סדרות הגלקסי) וגם לסדרות כמו A ו J ונוט (NOTE). אנחנו מדפיסים תמונות על כיסויי סיליקון איכותיים ובאיכות מעולה. כל שיש לעשות זה להעלות תמונה איכותית במערכת שלנו – והמגן עם תמונה שלכם בדרך!

בין אם זה כיסוי מגניב לעצמכם או כמתנת יום הולדת – הכיסויים של בומבה – פשוט יוצאים בומבה.

אלו סוגי הכיסויים לטלפונים שתמצאו אצלנו:

כיסוי תמונה לאיפון: 4,5,6,7,8,X,11,12,13 – כולל למכשירים של כל סדרה

כיסוי תמונה לסמסונג:

גלקסי 4,5,6,7,8,9,20,21,22

נוט 4,5,6,7,8,9,20

וגם סדרות J ועוד  A50/A51/A70/71/A72  A8

כיסוי עם תמונה לשיאומי, וואווי ועוד דגמים.

אנו גם דואגים לעדכן את מגוון הקייסים שלנו ברגע שיוצאים מכשירים חדשים כך שגם אם החלפתם מכשיר לפלאפון הכי חדיש של אפל או סמסונג – תהיו בטוחים שבבומבה יחכה לכם כיסוי מגן עם תמונה מרהיב.