הדפסה על בלוק עץ בעיצוב אישי

המתנה הלוהטת של השנה – בלוק עם תמונה אישית – בלוק עץ אורן איכותי בעובי 4-5 ס”מ  והכל בהדפסה איכותית. מתנה ייחודית ואישית. הדפיסו את תמונות המשפחה, מזכרת מהטיול האחרון או תמונות הילדים על גבי בלוק עץ איכותי. מתנה אישית ומבוקשת.

אנחנו מדפיסים ישירות על הבלוק במדפסת UV ייחודית המאפשרת לשמור על טקסטורת העץ אבל גם לספק תמונה חיה ואיכותית.

 

בבומבה מדפיסים בלוק עם תמונה אישית – בלוק עץ איכותי (עץ קרולינה או אורן). הדפסה על עץ קרולינה מבטיחה תמונה אישית באיכות גבוהה כאשר אנו שומרים על שקיפות עדינה המראה את טקסטורת העץ שלמטה. תמונה על בלוק הינה אחת המתנות הלוהטות השנה ומצטיינת בייחוד ומגע שאפשר להשיג רק עם ציוד הדפסה מתקדם כמו שלנו.

אז אם אתם צריכים מתנה אישית, מבוקשת ולוהטת – מזמינים בלוק עץ עם תמונה בבומבה. באתר תמצאו מגוון של בלוקים במגוון צורות וגדלים וגם מגוון עיצובים מוכנים שהגרפיקאים שלנו הכינו. כל שנשאר לכם זה להכניס את התמונות שלכם (זה קל ופשוט ומתבצע על המסך – כמו שהמוצר נראה – ככה הוא מודפס) וטקסט – ואנחנו מתחילים בהדפסה.

הדפסה על בלוק עץ של בומבה – המתנה האיכותית ביותר

בבומבה לא מעגלים פינות – ההדפסה נעשית ישירות על בלוק עץ מלא ואיכותי (לא בלוק MDF מעובד וזול) ולא בשיטת הסובלימציה שהינה הדפסה על שקף המודבק לעץ מעובד או הדבקת תמונה רגילה. חפשו את תו האיכות של בומבה מאחורי הבלוק.

מעצבים את הבלוק על המסך בקלות ובמהירות, מוסיפים הקדשה והבלוק המודפס הייחודי שלכם בדרך אליכם.

פוטובלוק – בומבה של מתנה.