הדפסה וחריטה על מפרטים

אם חיפשתם מתנה מקורית לבני זוג או חברים שמנגנים על גיטרה, הדפסת תמונה או חריטה על מפרט גיטרה תהיה מתנה אידיאלית, אישיות ומיוחדת ביותר. בבומבה אנו מומחים בהדפסת תמונות או בחריטת הקדשה אישית על מפרטים לגיטרות ונשמח ליצור מתנה אישית וייחודי לחובבי הנגינה האהובים עליכם.

חריטה על שרשרת מפרט גיטרה

אם אתם רוצים מתנה ייחודית עבור חובבי נגינה, שרשרת מפרט גיטרה מכסף או ציפוי זהב תהיה מעולה. אנו נשמח להדפיס תמונה על שרשרת מפרט, לחרוט הקדשה אישית, שם ותאריך או כל טקסט לבחירתכם וליצור עבור האנשים היקרים לכם מתנה נהדרת ובלתי נשכחת לכל אירוע! תוכלו גם לבחור במפרט כסף לחתונת הכסף או מפרט ציפוי זהב לחתונת הזהב, עם תמונה או הקדשה שיהפכו את המתנה להרבה יותר מרשימה, מושקעת ואישית.

העניקו מפרט גיטרה מותאם אישית במתנה שאפשר יהיה לקחת להופעה הבאה!

הדפסת תמונה או חריטה על מפרט זו המתנה האולטימטיבית עבור מוזיקאים ואוהבי גיטרות באשר הם והיא מתאימה לימי הולדת, יום נישואין, יום המשפחה, לפני הופעה ראשונה, סיום לימודים, מסיבות או לכל לאירוע מיוחד אחר.

אצלנו באתר בומבה תוכלו להתאים אישית מפרטי גיטרה באיכות גבוהה, להדפיס גרפיקה או תמונות שאתם אוהבים ממש בכמה צעדים פשוטים ולהעניק מתנה מושלמת לחובבי המוסיקה והאנשים המוסיקליים בחייכם!

התחילו לעצב מפרט עם חריטה או תמונה כבר עכשיו דרך האתר!